slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci , chtěl bych se zeptat jestli se někomu nestalo ze se u pionyra z ničeho nic splašila rafička . Koliky na rozete jsou, lanko v pohodě tachometr taky. Předem díky za inteligentní odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám najeto 14 ale prostě to musím mít tip top :-)
 
 
Datum: 05. května 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18055    
Jo,taky se mi stalo,že se mi zbláznil tachometr,tak jsem tam dal jinej..... a jak jsem psal,celá soustava náhon,lanovod,tachometr je tak poruchová,že jsem vyhodil náhon a je po problému ;-) proto maj všechny fichtly na původních tachometrech najeto do 3000km ... odcházeli náhony a lanovody,každýmu do roka došla trpělivost a po záběhu motoru vyhodil lanovod a čus ...
 
 
Datum: 03. května 2015 10:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak lako sem promazal vazelínou skusil sem to vrtačkou a v pohodě tak asi budu muset znova sundat zadní kolo a šnek :/ Díky za odpovědi :-)
 
 
Datum: 02. května 2015 10:32
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo mě úplně, bůhví proč takový ten zvon se vevnitř v tachometru zadrhával a skákalo to všude možně a vzalo to sebou i takovou tu pružinku co vrací rafičku zpět. Pokud je OK (vyzkoušet na vrtačce) tak hodit fichtla na stojan, zatočit kolem a uvidíš jestli se pravidelně točí ten výstupný čtyřhran ze šneka (popř. ho namazat/přitáhnout). No a pokudj e taky OK, tak lanko - zkusit namazat, navést jinama .. nebo nové :-)
 
 
Datum: 02. května 2015 8:38
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslel jsem to vnitřní na venkovní mrknu :-)
 
 
Datum: 01. května 2015 18:06
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18053    
asi to lanko moc v pohodě nebude
 
 
Datum: 01. května 2015 13:33
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
zdar prosím jaký sou rozměry mezikusu když chci dát na čz 175 zapálko z fichtla a prej se estě musí upravit klika jo? diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18055    
Udělej si mezikus na soustruhu a jeto... když jsme měli krosku z čz 477 tak nám to vytočil známej na soustruhu a bylo to... rozměry? asi takle - na kliku dej magneto,do karteru vlož stator a oměř si co ti kde schází... mezikus vyplní vzniklou mezeru a usadí se do něj stator .... takže vnější rozmerem je díra v karterech,vnitřním rozměrem je šířka statoru pio a výška je potřebná vzdálenost statoru od karteru ...
 
 
Datum: 03. května 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15840    
Na cep kliky se sahat nemusi kuzel je jen delsi na me 250 stacilo jen o cca 1 cm vypodlozit stator..
 
 
Datum: 02. května 2015 10:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Zdar draci, Omylem mi káplo ředidlo na ciferník tachometru u pionýra Jawa 50/21, takže je rozmazanej. Nevíte někdo jak sundat ručičku z té osičky abych mohl vyměnit ciferník ? Nechce se mi použít sílu abych něco nezničil... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na starým typu tachometru mi taky oddělat nešla, ale nakonec se vyndala i s celou osičkou, ale na novějším typu tachometru (z 21ček) mi šla sundat celkem pěkně .. zkus opatrně kombinačkama za ni vzít a točivými pohyby tam i zpět ji dostat ven .. chce to trochu zručnosti a čas, ale mělo by to jít..
 
 
Datum: 29. dubna 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
hohle jsem taky jednou řešil když sem to rozebíral.. ale ručička je asi na tu mini osičku nějak zalitá nebo co.. takže normálně rukou to neodděláš ale doporučil bych ten starej z jedné strany nastříhnout a vysunou a ten novej jakbysmetkk hodně zdaru :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15175    
Zdar draci,\r\nmám dotaz, budu dělat GO motoru na Jawě 50/21 a chci se zeptat, jak moc kvalitní jsou ložiska od firmy ZVL, rozdíl oproti ložiskám od firmy SKF je třetinový... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2015 8:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18036    
Na seriovce nepoznáš rozdíl v životnosti ZVL a SKF. Do serie plně vystačují ložiska ZVL s vhodnými parametry.
 
 
Datum: 25. dubna 2015 8:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15175    
díky, neboj, všechny budou v C3
 
 
Datum: 23. dubna 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
životnost dílů v seriovém motoru pio ty ložiska s přehledem překonají... tzn. bez obav při GO použít... jen upozorňění - nezapomenout C3 na klice!
 
 
Datum: 23. dubna 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15175    
Zdar, Mám dotaz, koupil jsem si novou zástěrku nádrže na Jawu 50/21, na jedné straně má výřez, ten má být kde, na straně krytu řetězu - kvůli němu je tam ten výřez ? díly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo
 
 
Datum: 22. dubna 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Zdar, Mám malý dotaz, nechal jsem nově nalakovat přední vidlice u Jawy 50/21 a kluzáky jsme bohužel nechal nalakovat po celé délce ( práškovou barvou ). Chtěl jsem se zeptat, jestli přítomnost barvy po celé délce kluzáku bude něčemu vadit, nebo je lepší barvu opálit a znova nalakovat ( pouze spodní část ) , díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
osbne bych to nesundaval cele... jen si stahni barvu z te casti, ktera jde do vydlice a konce co couhaji ven nechej jak byly... kdyz to vemes ocelakem do flexy (nezapomen bryle na oci), tak si myslim, ze povrch kluzaku nijak zasadne neposkodis a bude to chodit tak jak ma. usetris si praci s dalsim lakovanim...
 
 
Datum: 23. dubna 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
OK, cajk, nalakuju to po zarážky + cca necelej ceňták...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 18:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se říct po zarážky na manžety (jen takový ty drátky) jestli to může být 4-5cm?...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 15:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel17557    
OK, netuším, jak dlouhá část má být nalakovaná ?
 
 
Datum: 21. dubna 2015 12:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
osobně bych z toho tu barvu jednoznačně sundal...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel17557    
Zdarec, Chci repasovat zadní tlumiče na Jawu 50/21. Musí se vyměnit ty O kroužky 10x2 ( ty se dají celkem lehce sehnat ), ale co už je problém, je to těsnění/kroužek z kůže. Nevíte někdo čím by se dala lehce nahradit ? ( Nejlépe koupit ) - žádný bastlení se mi nechce dělat... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
on jakejkoliv repas tich tlumičů je víceméně na chvilku... jinak kloboučky do klasickejch čs pumpiček jsou velký... možná by se daly použít manžety z některejch brzdovejch prasátek, ty by měly ideální tvar, ale co sem našel doma, tak byly o cca 2mm větší a už tam nešly dát... nakonec sem si je vysekával z kusu kůže... jinak bacha na ty o-kr, protože mě rozměr udávanej v katalogu NESEDĚL! ... myslim, že sem nakonec použil 9x2, ale tim si nejsem jistej, každopadně si to pro jistotu oměř posuvkou, ať potom nemusíš někam zbytečně letět pro čtyři kroužky za dvěpadesát!
 
 
Datum: 10. dubna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel17557    
také nad tím přemýšlím, koupit nové české, sice jsou designově jiné, ale zase se tam dá štelovat tuhost a opravdu fungují a hlavně fungují delší dobu...
 
 
Datum: 10. dubna 2015 13:54
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechat na zakázku vseknout, nebo pasuji z klasických ročních pumpicek na kola manzety které v nich tesni vzduch, ale životnost nic moc, ze strany funkce je nejlepší pořídit nove tlumice.
 
 
Datum: 10. dubna 2015 12:42
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
Zdravím, měl bych dotaz především na Standu, či na kohokoliv jiného, potřebuji udělat výbrus válce na mustanga, ale chtěl bych to nějak levno, či za lidovou cenu, klidně bez dodání pístu atd. tak se chci zeptat jestli někdo nemáte možnost udělat výbrus případně o někom nevíte kdo by to udělal. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2016 13:34
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel3592    
Mohu doporučit firmu na výbrusy válců http://vybrusyvalcu.cz/ vždy maximální spokojenost a rychlost
 
 
Datum: 06. září 2016 13:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17994    
Nenabízí,protože se tim nikdo nezbaejvá. Dělal jsem již několik vyslověně "seriových" válců,kde vlivem lehké úpravy došlo k zlepšení dynamiky jízdy (žádné závodní dělo) a vedlejším efektem bylo i citelné snížení spotřeby (při jízdě v rozumných mezích). Už jsem tu o tom psal. Vnucovat ti to nebudu,je to tvá věc,rozhodni se ty. Jinak jsi napsal hezky,že základem je dobrej výbrus,ale funguje to v opačném pořadí,napřed úprava válce a po úpravě válce výbrus.
 
 
Datum: 08. dubna 2015 19:16
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
jasné, válec žádné hluboké rýhy nemá, je spíš hodně vylítaný, vajčko to asi bude (ted je válce původní 38mm takže nevím na kolik by to bylo třeba vybrousit tak jestli bych pak měl píst), jinak základem dobrého válce je kvalitní výbrus píst kroužky a dobré zajetí, pak se může přistoupit k dalším úpravám, jinak mnoho úprav válce ke snížení spotřeby se zas až nenabízí
 
 
Datum: 07. dubna 2015 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17992    
Plácnu od boku 250-300,- nevim o kolik by se to brousilo,jaký to má rejhy,šišku atd... navíc teď nemam nic rozjetýho,řešim jiný důležitý věci,takže netušim,kdy bych s tim měl cestu do brusírny a s jednim válcem bych sólo nejel... přemejšlel jsi o tom vylepšení válce? Myslím,že to jinak nemá cenu,ten válec musí bejt TOP abys ho donutil jezdit líp a levnějš...
 
 
Datum: 07. dubna 2015 20:39
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel16252    
standa: vybrus jsem chtel udelat v ramci projektu snizeni spotreby proto sem chtel nejnizsi cenu. Za kolik by jsi udelal jen samotny vybrus? Pisty mam sve diky jawasss
 
 
Datum: 07. dubna 2015 20:01
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17992    
S kvalitním pístem z FK a pokud to bude do dvou výbrusů tak zhruba 600,- . Jde to i levněji,ale já těm indickejm a jinejm levnejm pístum nevěřim... párkrát jsem zkusil levnej aušuš a vždy byl nějakej problém - vesměs v toleranci rozměrů...
 
 
Datum: 07. dubna 2015 19:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17990    
Motokolo votice..bartunkovi...ale fakt bych od nich vzal vse za 500 mas pist kruhy segrovky a cep...cena akorad naskoci kdyz to mas moc sisaty a je treba brousit 2 krat.. plus 100,.,
 
 
Datum: 07. dubna 2015 11:13
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Dle mého normální standartní cena, taky jsem tak nějak platil za sadu. Nechci rýpat, ale nač ti je výbrus bez pístu a kroužků, to stejně musíš koupit. Raději došetři 200Kč a kup celou sadu.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 23:58
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel16252    
Pepa: díky, mozeš mě prosimtě napsat nějaký bližší kontakt nebo něco? 270 je parádní
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17990    
Cena samotneho brouseni ve voticich 270 kc...a komplet valec se sadou 500 ...cece za ty prachy uz vic nedostanes....
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Otázka zní kolik jsi ochoten investovat. Dej cenu od toho se to odvijí a dostaneš odpovědi jestli to je reálné. Ikdyž tady ceny smluvní moc neplatí
 
 
Datum: 06. dubna 2015 17:28
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, Renovuji Jawu 50/21 a nyní jsou na řadě kola a mám dotaz, v jakém stavu vyjela kola z fabriky. Ráfky jsou chromové, to je jasné, ale jakou povrchovou úpravu měly dráty ? + středy kol byly leštěné nebo v barvě jako když se opískují ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2015 10:56
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel17557    
jo, ráfky určitě vezmu ty kvalitnější, už jenom kvůli drážkám uvnitř, které u těch méně kvalitních nejsou - pak se guma může protočit a utrhnout ventilek... středy se balotinujou - pak ten hliník vypadá jako nový Zase až moc nablejskanej fichtl se mi nelíbí, takový nikdy asi nebyl...
 
 
Datum: 07. dubna 2015 10:56
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Jedna věc je jaké to bylo z fabriky a druhá jaká bude životnost. Za mě: pokud dáš chrom špice, tak časem začne praskat tam kde se kříží s ostatními špicemi. zinek je jednodušší, akorát se musí čistit. Středy bych doporučoval vyleštit, bude to vypadat fajně, taky to tak mám, pískovat to je trochu divný. A bacha na ty ráfky, pokud budou mít hranu tak radši nebrat, raději bych volil s kulatou hranou, s hranatými mám špatnou zkušenost a není zde zrovna kvalitní zpracování (turecko).
 
 
Datum: 05. dubna 2015 22:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zdar chlapi, řeším velmi zásadní problém s odstraněním opravdu hodně nepovedeného zinkování na jistých součástech. Páni ukrajinci ustanovili nový rekord v tloušťce galvanického zinkování s hodnotou 0.65mm až 1.4mm(standartní vrstva je cca 0.1mm, dejme to mu ještě 0.2mm). Pokusil jsem se to z toho dostat kyselinou chlorovodíkovou, avšak spotřeba kyseliny je neuvěřitelně vysoká a chlorovodík má tendenci naleptávat i železo pod tím(vzhledem k nesouvislé vrstě zinku je to problém). Napadlo mě, zda li by bylo možné použít autogen nebo jiný vhodný tepelný zdroj k rozpuštění této vrsty. Jedná se o železné díly, vesměs hmotnosti několika set gramů, mají na sobě závity o průměrech vyšších jak 14mm. Díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Dráťák je dobrej nápad, ale probrousit tu vrstvu je za studena nad mé síly(nevím jak to soudruzi dokázali, ale víc mizí dráťák než ten zinek). Nicméně po nahřátí zinek buď vysublimoval za současného vzniku nějaké jedovate s_ačky nebo změknul natolik, že dráťákem šel dolů skoro sám.
 
 
Datum: 04. dubna 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel17676    
Tam kde zinkují, určitě budou umět zinek i stáhnout v rámci předpřípravy...
 
 
Datum: 04. dubna 2015 11:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16056    
Za me a at to tu nehnije ti nezbyde nez poridit dratak do brusky a 80 smirek a vodrbat to...jinak v tedle koncinach sveta jeste nezakazali prez zinek fosfat a docela to drzelo
 
 
Datum: 03. dubna 2015 11:02
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel16483    
Ahoj, mám dotaz zda nekdo dával do předních vidlí ze simsona kolo z pionýra jak jste řešili úchyt na prokluz bubnu díky za odpovědi popřípadě foto. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2015 15:04
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, Mám dotaz, jaké barvy má správně být kříž stupaček pro Jawu 50/21 ? černou nebo barvu kastle/kostry ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2015 17:00
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
stupačky jsou v barvě karoserie.
 
 
Datum: 27. března 2015 17:00
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj, jak se chová na fichtl s výfukem simson s 50 elektronik ???\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nVálí se mi v kůlně, tak že bych ho zkusil odškrtit, zaslepit díry na protikuželu a navřil výletovku a skryl do origo obalu místo klasiky tlumivky.\\\\Motor zatím v kupě nemám, je to jen "nápad" :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2015 10:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17963    
Já tomu dávam naději,mohlo by to fungovat.
 
 
Datum: 25. března 2015 10:28
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Zdravím Draci, mám problém s pinckem, po zařazení 1 a rozjíždění mi nejde do otáček a jakoby se ulije, ale když už se rozjede, tak letí jak střela, jen ten rozjezd mě trápí. Mohlo by to třeba souviset s tím, že jsem dal staré pružinky do spojky, které tu má sesa 3,2 cm a dal ferodovou spojku? Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2015 19:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17963    
Přesná hodnota předstihu vůbec nehraje žádnou roli. Podstatný je mít vše v nějakym správnym výchozím bodu/stavu a vědět že vše je jak má být ...někde v rozumnejch mezích.... to a samý je hladina,karbec atd ... to že ti lícuje hladina neznamená nic ... zjevně je furt vysoká ... a teď je otázkou,jestli je opravdu vysoká ... falešné náznaky bohaté směsi na volnoběh s podobnými zahlceními při přechodu motoru do otáček mohou být předzvěst odcházejícího gufera pod primárem a nebo netěsnost skříně ... muže bejt moc uškrcenej filtrbox ... přicpanej volnoběžnej okruh v karbecu... a zajímavý je,že to zprvu dle barvy svíčky vůbec nepoznáš... mimojiné,jakej je objem motoru? Nemáš třeba 40mm vrtání či víc? Pak je třeba použít menší trysku volnoběhu a nebo provrtat vzdušník. Na průchodnost vzdušníku volnoběhu bych se já zaměřil jako první. Začína v hrdle karbecu tou mosaznou vložkou s minidirkou,vede k volnoběžný trysce a pak pokračuje šikmo nahoru za šoupátku. Spoustu lidí o tý dirce ani neví a přitom dělá hroznou neplechu ....
 
 
Datum: 25. března 2015 19:29
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Stando: tu trysku asi vyměním to je tak jedinný, co tam je původní. Hladina je přesně, aby lícovala s horejškem plováku když ho dám na dno. Volnoběh naplno dotaženej nemám. Každopádně zkusím to ještě jednou vše projít a zkontrolovat. Mě neurazíš, neříkám, že jsem v tom borec, to vůbec ne, nastavím to sice na setiny, ale stejně si potom ještě hraju se statorem, když motor slyším běžet. Každopádně člověk se pořád učí :-) já jsem to taky nastavoval podle těch výlisků, co jsou na motoru, tzv. od oka a pak ještě jen třeba kontrola podle měřáku:-)
 
 
Datum: 25. března 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17963    
Barva svíčky víceméně prozradí bohatost směsi při plném plynu,ale ne na volnoběh. Myslim si že se na volnoběh ulejvá. Buď je vysoko hladina a nebo zacpaný vzdušniky volnoběhu,taky muže bejt rozrejpaná tryska volnoběhu. Volnoběh to drží protože bude víc přitaženej. Když je dobře seřízenej karbec i zapalování tak motor skoro nechcípne na volnoběh i když úplně povolíš šroub volnoběhu... k předstihu - nechci tě urazit,ale znam i lidi,který to měřili na setiny,ale přitom zapalování nastavovali na úplný kraviny a vůbec nevěděli co nastavujou a tak jim to ani nebylo divný... proto řikam zlatý pravidlo - když vim co dělam,tak mi stačí šroubovák a oko vidí ;-)
 
 
Datum: 25. března 2015 13:58
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel17960    
Jawaři: Ptám se proto, že pincky už dělám nějakej ten čas a tohle se mi stalo poprvé, že takhle blbne prostě. To že jsem napsal s těma pružinkama jestli to nesouvisí , tak bylo myšleno, jestli po odmáčknutí spojkové páčky mají pružinky dostatečnou přítlačnou sílu, protože potom jede normálně. Vim asi blbej dotaz, ale mě to prostě tak připadalo. A když máš úchylkoměr a přípravek do kterého ho dáš, tak při sundané hlavě to svedeš ;-) Otáčky drží v pohodě, neklesají když zastavím, dírky v airboxu jsem zaslepil takovými gumovými špunty(obě dvě)ale dělal to ikdyž tam nebyly, filtr jsem tam dal nově koupený.
 
 
Datum: 24. března 2015 12:10
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Připadá mi poněkud zvláštní, že člověk, který se ptá na to, jestli pružinky od spojky mohou mít vliv na ulívání, umí nastavit předstih na desetiny mm. ;-) Nicméně bych chybu hledal v bohatosti volnoběžné směsi, tj. dírky v airboxu, čistota vzduch. filtru, hladina karbecu a čistota trysek. Jak se chová volnoběh např. po 10 km jízdy? Drží v pohodě nebo zpomaluje až chcípne?
 
 
Datum: 24. března 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel17960    
To jsem nezkoušel, zkusím to dát na 2mm, obvykle dávám 1,7 mm
 
 
Datum: 24. března 2015 10:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Co malinko vetsi predstih okolo 2mm?
 
 
Datum: 24. března 2015 8:57
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel17959    
mam trysku 68 a jehlu mam na druhym zarezu zhora zkousel jsem i se 3 ale rozdil jsem nejak nevidel. hladina je sestelovana tak aby licovala s plovakem kdyz ho ponorim. podle stranek na jawa50
 
 
Datum: 24. března 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Osobne bych skusil dat niz jehlu pojede to min ale nebide to kuckat....hladina je ok?
 
 
Datum: 23. března 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Trisky mas jaky?
 
 
Datum: 23. března 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Jasně, že přeplavím, ale on to dělá pořád ikdyž na něm hodinu třeba jezdím.
 
 
Datum: 23. března 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
A než ho nastartuješ, přeplaviš plovakovku?
 
 
Datum: 23. března 2015 21:34
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Hele svíčka je cihlová prostě jak má být
 
 
Datum: 23. března 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Tim to nebude ...jakou barvu ma svicka?
 
 
Datum: 23. března 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel7978    
Čest soudruzi,potřeboval bych poradit jak velkou vyvrtat do kovové tyčky díru abych do ní mohl udělat vnitřní závit pro šroubek M6 nejdes si jist jestli ta díra nemá být trošku menší :-) Díky za odpově´d :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Pravdu má ten Pepa :-)
 
 
Datum: 20. března 2015 16:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Vzdy se nasobi 0,8 a dostanes prumer vrtaku...pro tebe plati 6krat 0,8tj vrtak 4,8..kdyz das 5 prd se stane
 
 
Datum: 20. března 2015 13:57
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar, jaký bude lepší píst do teréního fíka při úpravě 2K dle jawy 05, (Výf. 28,5, Sání54,69) jednokruh či dvoukruh ??? Primár origo, sekundár bude 11 - 13/65. Radši bych tam nechal dvoukruh at to něco vydží, budu to mít na odreagování do lesa na drapákách. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Souhlasím. Bacha kde je druhej zámek ...
 
 
Datum: 20. března 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Myslím, že jsi si odpověděl sám.
 
 
Datum: 19. března 2015 20:07
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj SESO !!! Máš na skladě tuto pneu ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/enduro_pneu_2_75_16.html\\\\r\\\\nPotřeboval bych vědět výšku vzorku ?\\\\r\\\\nDíky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2015 23:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draku nemam,, sice je pekna guma ale ja jsem prodal jednu za rok,tak to ani neberu ale jsem schopny ji mit v pondeli na skalde,, ale musi se objednat do odpoledne,, jinak co si pamatuji asi tak 0,5mm :-) ale to uz je doba ++
 
 
Datum: 18. března 2015 23:43
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/enduro_pneu_2_75_16.html
 
 
Datum: 18. března 2015 21:47
 
 
 
 
Jméno: jagi      IP: uživatel17947    
zdar mám dotaz jakej je rozměr pneu na babetu ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2015 8:18
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
2,50 mám na zadku a v poho..........přední 2,25
 
 
Datum: 19. března 2015 8:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
2,25 Sirsi ani nezkousej nejni to mozny narvat na rafek...
 
 
Datum: 18. března 2015 12:58
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
cus chci se zeptat jak bych musel změnit uchycení když bych dal do rámu 175/450 motor kulatou 350.. vím že když se tam dává z 250 tak se ty držáky musí trochu prodloužit ale nevím jak u 350 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2015 18:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
je to blbost... musel bys rozřezat a posvářet celej rám... dát do toho bez úprav půjde akorát dvěpade motor z čz 455
 
 
Datum: 17. března 2015 18:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Nikdy nerikej nikdy ale do cezety jawacky motor nenarves ...ikdyby si urezal drzaky uplne nedostenas ho mezi jekli...a to vubec nemluvim ze cz ma sirsi kyvku ktera taky zavadzi ...za me sezen ram 353 a vymen ze 175 tlumice a instalaci ....
 
 
Datum: 17. března 2015 16:01
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar tuneři, mám dotaz ohledně válce. Jak tenké můžou být přepážky mezi výfukovým kanálem a pomocnými výfuky?? Je 1,8 mm hodně málo ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2015 14:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Teď řeknu něco,za co to asi schytam. Teorie je teorie,někdy má zajímavé výsledky,výpočty jsou taky fajn,ale v reálu muže bejt všechno jinak ... navíc mi tu furt vyvstává otázka,kdo donutí ty vejfukový spaliny,aby se hrnuly i do těch malejch direk,když největší množství půjde středem,kde bude i největší spád (ty študovaný tomu možná řikaj největší gradient)... navíc to co píše Marek je taky logický... a z jinýjho soudku - kdyby se výfukový plyny tlačili stejně velkou silou do všech dir a otvorů tak by auta nemohly mít tak primitivní EGR ventily,protože by do sání šlo tolik spalin,že by se turbo sotva točilo a auto by sotva jelo protože kyslík ... nevim no,třeba někdo študovanej řekne,že píšu kraviny,,, ,myslim že zrovna Mito 125ccm má ze všech těhle 2T silnic nejvyšší výkon i nejvyšší dosahovaný rychlosti a člověče ono zrovna má myslim že jeden brutální vejfuk...
 
 
Datum: 18. března 2015 14:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Jenže takové uspořádaní jak popisuje tom je nereálné právě kvůli propojení kanálů, šířce šteftů i samotnému vrtání vložky. O víření kolem přepážek a tím přiškrcení kanálu už jsem taky mluvil
 
 
Datum: 17. března 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Ja jen budu zvedavy a optam se jake maximalni hodnoty tlaku ve valci dosahujete na valcich takto upravenych....jde mi jen o zvedavost sam navyseni vikonu resim 250 motorem :-)
 
 
Datum: 17. března 2015 21:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Tvar výfuku na válcích RS je hodně podobný tvaru výfuku s pomocnýma okýnkama na novějších motorech. Někdy je k vidění i výfuk ve tvaru hříbku a to má tu výhodu, že je jednodušší na výrobu. Frezou rozjedeš vrch výfuku a spodek necháš původní.... Nějak se nemužu dopočítat tomu abych měl jeden výf. kanál větší než kanál s pomocnými okny. Nkreslil jsem si hlavní kanál 24mm s rádiusy r4 a k tomu okýnka 5mm r1,5 se spodní hranou 1mm nad přefukem. Pokud k samotnýmu výf. kanálu zvolím šířku 31mm bez zaoblení jen s rádiusy r5, tak mi plocha nad přepouštěcíma kanálama vychází o 6% menší u samostatnýho kanálu. Nehledě na to, že s pomocnýma okýnkama to může jezdit litinu a s velkou životností, což u jednoho kanálu už raději ocelový kroužek
 
 
Datum: 17. března 2015 21:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
To je jasný. Proto jsem zastáncem jednoho velkýho kanálu kterej má max šíři už od poloviny přefuků až nahoru,pak vhodný zaoblení a radiusy protože kroužek.... atd...
 
 
Datum: 17. března 2015 15:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Mam za to, ze nejde ciste jen o plochu kanalu, ale hlavne o plochu kanalu po uzavreni prefuku. Schvalne se juknete na vyf. kanaly RS kategorie, jaky maji tvar.
 
 
Datum: 17. března 2015 15:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně, můj názor je obdobný jako Standův, když si zpočítáš plochu pomocných kanálů tak zjistíš ze stačí hlavní kanál nepatrně rozšířit a jsi na stejné ploše. Navíc si kanál uměla nepřivřeš vířením v okolí přepážek. Účinnost bude u jednoduchého kanálu při stejné celkové ploše jistě vyšší. Když vezmeš maximální šířku vč. pomocných kanálů dostaneš se kvuli omezení svorníky a tak kvuli propojování výfuku s přefukem skrz čep pístu na maximální šířku kolem 36mm. Když od toho odečteš přepážky 2x2mm jsi na 32. Když uděláš pomocné kanálky 5mm tak ti vyjde že šířku hlavního kanálu musíš prakticky zachovat seriovou.
 
 
Datum: 16. března 2015 16:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
1,8mm je ještě v pohodě, jezdil jsem 1,5mm a drželo to.
 
 
Datum: 15. března 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Ok , díky
 
 
Datum: 15. března 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17940    
No je to dost málo,ale mělo by to vydržet... lepší by bylo 2,5-3mm...já osobně ty "pomocný" vejfuky nedělam vůbec. Když chci velkej vejfuk,tak prostě udělam velkej vejfuk,nějaká díra šestkou vrtákem vedle vejfuku asi moc význam nemá,ale je to jen muj názor...
 
 
Datum: 15. března 2015 10:29
 
<  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.06.2025 8:06:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu